Varjuteater

 Distantsõppe formaat kujundab kunstiülesande sisu. Ootamatult kehtestatud distantsõppe puhul võiks see olla seotud koolis käsitletud teemaga, et õpilastel oleks ennast kuskile haakida. Meil on töövahendid kõik koolis, tuleb arvestada sellega, mida kodus leidub. Tegelesime 5. klassis valguse-varju teemaga, täpsemalt silueti moodustumisega, poolikud tööd jäid kõik kooli, nii sai siluetiga seostatud varjuteatri temaatika. Õpilased valmistasid kodus nukud varjuteatri jaoks, kui kooli uuesti saime, algas meeskonnatöö etenduse stsenaariumi loomiseks ning läbimängimiseks. Etendused filmis õpetaja üles. Peab ütlema, et see lust ja hoog, millega õpilased tegelesid teemaga, valmistas tohutut rõõmu! Kuna eesmärk kindel, oskasid õpilased end ise juhtida. Etenduste sisu loomisel mängis juhuslikkus teatavat rolli, sest rühmas ei teatud, mida keegi oli kodus valmistanud.  😀 Mõnel juhul selgus, et kodus oli jäänud töö tegemata, siis valmisid nukud koolis koos stsenaariumiga.





Kommentaarid