Mõtestame kunstiteoseid!

 Kunstiteoste analüüsimine tundub suur ja teaduslik ning omajagu keeruline tegevus, mida üldhariduskoolis käsitleda. Olen endamisi mitutpidi mõelnud, kuidas vajalikule teemale läheneda, kuidas võtta sellest välja oskus, mida läheb elus vaja, ja näidata õpilasele, mida ta õpib, kui proovib kunstiteoseid mõtestada. Kui õpilane ise luues teadvustab, mislaadi mõttetööd ta teeb, on ta võimeline ka teiste loodut interpreteerima. 5. klassi distantsõppeülesande lahendused Jüri Arraku maalide tõlgendamiseks pakkusid igatahes õpetajale lusti ja rõõmu😁. Ja kas pole nii, et mida paremini me proovime teisi mõista, seda kvaliteetsemaid suhteid oleme ise võimelised looma? Eluks väga vajalik oskus.


Made with Padlet

Kommentaarid